Doa Sedekah

Kamis, 07 September 2017

Pandet4 Ini Bakar Al-Quran di Hadapan Ratusan Pengikutnya, Namun Allah SWT Tunjukkan Kuasa-Nya Saat Itu Juga! Di Bayar Cash!!

Selalu saja ada pihak yang ingin melecehkan agama Islam. Seperti yang dilakukan Paderi atau pastur ini yang berusaha membakar Al-Qur'an di hadapan ratusan "pengikutnya".




Namun Alhamdulillah, paderi ini gagal membakar naskah Al Quran tersebut malah telah memeluk Islam.Paderi yang berasal daripada Nigeria ini memutuskan untuk memeluk islam selepas usaha membakar Al Quran tersebut gagal.




Pada mulanya paderi Froos telah melemparkan Al Quran tersebut hingga jatuh ke tanah. Bukan hanya itu saja, paderi tersebut menyiramkan bensin dan juga berusaha untuk memusnahkan kitab suci umat islam itu.

Dengan kuasa Allah s.w.t. tiba-tiba kedua tangan paderi Froos tersambar api dan terbakar.Selepas kejadian itu, paderi tersebut terus memeluk Islam dan di ikuti oleh beberapa paderi yang lain.Mereka juga memutuskan untuk mengundurkan diri daripada organisasi Kependetaan Gereja.

Kini mereka telah menyebarkan Agama Islam dengan berdakwah di seluruh Nigeria dan juga negara yang terdekat. [Radarislam/ Mn]


Sumber : radarislam. com

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+

0 komentar:

Posting Komentar